Sonoff POWR316D + T...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Tasmota Sonoff POWR316D + Tasmota 12.5.0.3 problem brak wyświetlania napięcia

11 Wpisów
3 Użytkownicy
1 Likes
603 Wyświetleń
(@przemo-2)
Wpisów: 2
Świeżak
Autor tematu
 

Witam, zakupiłem urządzenie Sonoff POWR316D wraz z wgraną Tasmota urządzenie ma się uruchamiać gdy jest za wysokie napięcie. Wpisywałem SetOption21 1' wyświetliło 'on' ale nie działa, wyświetla tylko napięcie gdy jest w pozycji "on".  Bardzo proszę o pomoc jestem początkującym w tym temacie. Z góry bardzo dziękuje

 
Dodane : 18/05/2023 9:28 pm
Tagi tematu
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5085
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

@przemo-2 jak zakupiłeś na takiej

1

 lub podobnej aukcji, to napisz do sprzedającego żeby pokazał poradnik jak to uzyskać. Ja się nie znam, ale układ pomiarowy w tym urządzeniu jest podłączony na wyjściu przekaźnika i może wskazywać wartości dopiero przy załączonym przekaźniku.

Z opisu w aukcji wynika, że jest to możliwe, więc albo była jakaś wersja gdzie pomiar był połaczony z wejsciem L modułu, albo sprzedajcy nie wie co sprzedaje.

 
Dodane : 19/05/2023 9:03 am
MiG41 reacted
(@mig41)
Wpisów: 615
Ekspert
 

Dodane przez: @isom

ale układ pomiarowy w tym urządzeniu jest podłączony na wyjściu przekaźnika i może wskazywać wartości dopiero przy załączonym przekaźniku.

 

Jeśli tak jest ( a na filmikach można to zaobserwować , że napięcie nie jest mierzone przy wyłączonym przekaźniku ) , to sterowanie tylko przez zewnętrzny woltomierz.... ( albo jakaś modyfikacja sprzętowa...)

Bo zamiana Lin i Lout spowodowałaby najpewniej wyłączenie równiez samego Sonoffa....

 

 
Dodane : 19/05/2023 9:19 am
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5085
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Dodane przez: @mig41

Jeśli tak jest

Budowa samego modułu nie zostawia złudzeń

2