Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Uwaga: Muszę przeprowadzić modernizację oprogramowania na serwerze, a w czarnym scenariuszu oznacza przeinstalowanie całego serwera na co muszę się przygotować.

Planuję to zrobić w ten weekend (25-26 Wrzesień). Prace będa wyglądały tak, że

- musze przygotować drugi zapasowy serwer i przenieść na niego strony: Smart'ny Dom, Forum, AFE

- przeprowadzić modernizację, która zajmie kilka godzin

- przenieść ponownie strony na modernizowany serwer

W tym czasie mogą występować braki w dostępie do strony lub mogą występować problemy z działaniem strony (wydajność, błędy) itp za co z góry przepraszam

Pozdrawiam, Admin

Pytanie Sonoff

Mirosław Mazurowski
(@miroslawmazurowski)
Nowy

witam, korzystam z gniazdek Sonoffu i wszystko było ok do momentu zmiany rutera i na światłowód z Orange - teraz nie mogę połączyć się z tymi gniazdkami przy ustawieniu 2,4GHz

Cytuj
Autor tematu Dodane : 24/02/2021 10:10 am
adrian
(@adrian)
Prezes Zasłużony dla Forum, Patron Strony

Podstawowe pytanie, a nie zmieniła się nazwa sieci WiFi i/lub hasło?

OdpowiedzCytuj
Dodane : 24/02/2021 10:18 am
Mirosław Mazurowski
(@miroslawmazurowski)
Nowy

wybieram aktualne WIFI i nowe hasło i nie mogę dodać urządzenia do Ewelink

OdpowiedzCytuj
Autor tematu Dodane : 24/02/2021 10:58 am
isom
 isom
(@isom)
Prezes Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20

@miroslawmazurowski obawiam się , że raz dodane urządzenie do chmury , nie może być dodane drugi raz , bez wcześniejszego usunięcia . Może łatwiej ustawić taką samą nazwę sieci i hasło 

OdpowiedzCytuj
Dodane : 24/02/2021 5:44 pm
adrian
(@adrian)
Prezes Zasłużony dla Forum, Patron Strony

tutaj napisane jest że ustawienie tej samej sieci w nowym router nie zadziała

When you change your WiFi router, the original WiFi SSID and password will no longer work even if you set the same SSID and password on the new router. Therefore, it is necessary you pair all your smart home devices again to the WiFi of the new router. 

Trzeba parować? W którym momencie Ci siada? Z tego co pamiętam

  • trzeba wprowadzić sonoff w tryb parowania
  • w aplikacji ewelink odszukać urządzenie
  • dodać je wprowadzając jeszcze parametry WiFi (chyba)

myślę tylko czy nie trzeba wcześniej usunąć je z Ewelink/chmury Ewelink

Sprawdzone: Tak trzeba je wcześniej usuwać

image
OdpowiedzCytuj
Dodane : 24/02/2021 6:26 pm
Udostępnij: