Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pytanie Sonoff

5 Wpisów
3 Użytkownicy
0 Likes
312 Wyświetleń
Mirosław Mazurowski
(@miroslawmazurowski)
Nowy
Autor tematu
 

witam, korzystam z gniazdek Sonoffu i wszystko było ok do momentu zmiany rutera i na światłowód z Orange - teraz nie mogę połączyć się z tymi gniazdkami przy ustawieniu 2,4GHz

 
Dodane : 24/02/2021 9:10 am
adrian
(@adrian)
Szefu Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

Podstawowe pytanie, a nie zmieniła się nazwa sieci WiFi i/lub hasło?

 
Dodane : 24/02/2021 9:18 am
Mirosław Mazurowski
(@miroslawmazurowski)
Nowy
Autor tematu
 

wybieram aktualne WIFI i nowe hasło i nie mogę dodać urządzenia do Ewelink

 
Dodane : 24/02/2021 9:58 am
isom
 isom
(@isom)
Szefu Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

@miroslawmazurowski obawiam się , że raz dodane urządzenie do chmury , nie może być dodane drugi raz , bez wcześniejszego usunięcia . Może łatwiej ustawić taką samą nazwę sieci i hasło 

 
Dodane : 24/02/2021 4:44 pm
adrian
(@adrian)
Szefu Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

tutaj napisane jest że ustawienie tej samej sieci w nowym router nie zadziała

When you change your WiFi router, the original WiFi SSID and password will no longer work even if you set the same SSID and password on the new router. Therefore, it is necessary you pair all your smart home devices again to the WiFi of the new router. 

Trzeba parować? W którym momencie Ci siada? Z tego co pamiętam

  • trzeba wprowadzić sonoff w tryb parowania
  • w aplikacji ewelink odszukać urządzenie
  • dodać je wprowadzając jeszcze parametry WiFi (chyba)

myślę tylko czy nie trzeba wcześniej usunąć je z Ewelink/chmury Ewelink

Sprawdzone: Tak trzeba je wcześniej usuwać

image
 
Dodane : 24/02/2021 5:26 pm
Udostępnij: