Powiadomienia
Wyczyść wszystko
EWeLink (Sonoff)
46
Wpisów
10
Użytkownicy
5
Likes
48.9 K
Wyświetleń
Jest to sonoff rf . Nie mam pojęcia jakie oprogramowanie. Problem zrobił się gdy mój dostawca zminił mi hasło do wifi. I od tego momentu nie mogę sparować sonoff. Może problemem jest też centralka podpięta do routera która steruje żaluzjami. Ale odłaczyłem wszystko i tak ciągle brak parowania.
Brak parowania u mnie to tylko i wyłącznie włączony w telefonie roaming danych i internet. Po wyłączeniu transmisji danych oraz roamingu danych telefon w sonoff paruje się w kilka sekund. Przeczytałem to tutaj ale dodaję jako osobną informację.
Dodane : 27/10/2017 1:05 pm
Mój Sonoff rozłączył się po 2 tygodniach (migała zielona dioda). Próbowałem parować, bez skutku - komunikat ze nie można połączyć z wifi. Odinstalowałem i zainstalowałem aplikację- bez zmian. Po wielu próbach Sonoff połączył się z wifi (pali się zielona dioda) ale w ewelink komunikat j.w. - w aplikacji brak switcha. O dziwo z Iftt mogę włączać i wyłączać Sonoff. Jak spowodować żeby Sonoff pojawił się w ewelink?
Dodane : 30/12/2017 7:12 pm
Witam.
Mam w posiadaniu podłączony 1 sonof od ponad roku i działa bez zarzutu. Zakupiłem kolejne dwa i z nimi mam problem. nie mam możliwości podpięcia ich pod Ewelinka. Sonofy nie wysyłają swojej sieci.
Proces parowania wykonany zgodnie z filmikiem i niestety żadnego z sonofów nie widzi telefon( tzn sieci ITAEDxxxx które wysyła sonof).
Czy jest jakiś sposób na reset takiego sonnofa? co robię nie tak?
Z sonofem już działającym nie miałem problemu "zaskoczył"za pierwszym razem.
Dodane : 25/12/2018 6:39 pm
@manfred Też miałe problem z uruchomieniem Sonoff'a. Też wyskakiwał błąd parowania. Wyrzuciłem ewelinka z telefonu. Zainstalowałem ponownie ewelinka, Zarejestrowałem się jako nowy użytkownik z nowym emailem. Dodałem nowe urządzenie w ewelinku, wcisnąłem przycisk w ewelinku przez 5 sekund i się sparowało. Teraz działa.
Dodane : 11/03/2020 10:32 am
Witam.
Mam dziwny przypadek. Czy to możliwe, że na 3 sztuki kupione jedną można połączyć od ręki (ma wgrany soft 3.5) a dwa pozostałe mają wgrany softy (3.4.1.) i jak postępuje zgodnie z instrukcją aktualizacji wyskakuje mi błąd: "aktualizacja nie powiodła się ". Dramat - do szewskiej pasji mnie to doprowadzi:(
POMOCY!
Dodane : 22/11/2021 1:16 am
@plutnik hey, przywołałeś mnie. Szczerze to ostatni raz miałem urządzenie z ewelink'iem zainstalowane z jakieś 4 lata temu. Za wyjątkiem jakiś banalnych porad typ:
- aktualizuj jak najbliżej routera
- spróbuj na inne sieci / routerze np. zrobionego z HotSpot'a komórki
to więcej chyba nie poradzę
pozdrawiam, adrian
Dodane : 22/11/2021 10:37 am
Strona 3 / 3
Poprzednia