Sonoff smart switch...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Sonoff smart switch problem z podłączeniem do aplikacji

46 Wpisów
10 Użytkownicy
5 Likes
48.9 K Wyświetleń
(@manfred)
Wpisów: 18
Praktykant
 
Dodane przez: manfred

Jest to sonoff rf . Nie mam pojęcia jakie oprogramowanie. Problem zrobił się gdy mój dostawca zminił mi hasło do wifi. I od tego momentu nie mogę sparować sonoff. Może problemem jest też centralka podpięta do routera która steruje żaluzjami. Ale odłaczyłem wszystko i tak ciągle brak parowania.

Brak parowania u mnie to tylko i wyłącznie włączony w telefonie roaming danych i internet. Po wyłączeniu transmisji danych oraz roamingu danych telefon w sonoff paruje się w kilka sekund. Przeczytałem to tutaj ale dodaję jako osobną informację.

 
Dodane : 27/10/2017 1:05 pm
(@g_slawek-j)
Wpisów: 1
Świeżak
 

Mój Sonoff rozłączył się po 2 tygodniach (migała zielona dioda). Próbowałem parować, bez skutku - komunikat ze nie można połączyć z wifi. Odinstalowałem i zainstalowałem aplikację- bez zmian. Po wielu próbach Sonoff połączył się z wifi (pali się zielona dioda) ale w ewelink komunikat j.w. - w aplikacji brak switcha. O dziwo z Iftt mogę włączać i wyłączać Sonoff. Jak spowodować żeby Sonoff pojawił się w ewelink?

 

 
Dodane : 30/12/2017 7:12 pm
(@zbyszko125)
Wpisów: 3
Bywalec
 

Witam.

Mam w posiadaniu podłączony 1 sonof od ponad roku i działa bez zarzutu. Zakupiłem kolejne dwa i z nimi mam problem. nie mam możliwości podpięcia ich pod Ewelinka. Sonofy nie wysyłają swojej sieci.

Proces parowania wykonany zgodnie z filmikiem i niestety żadnego z sonofów nie widzi telefon( tzn sieci ITAEDxxxx które wysyła sonof).

Czy jest jakiś sposób na reset takiego sonnofa? co robię nie tak?

Z sonofem już działającym nie miałem problemu "zaskoczył"za pierwszym razem.

 
Dodane : 25/12/2018 6:39 pm
(@longin)
Wpisów: 1
Świeżak
 

@manfred Też miałe problem z uruchomieniem Sonoff'a. Też wyskakiwał błąd parowania. Wyrzuciłem ewelinka  z telefonu. Zainstalowałem ponownie ewelinka, Zarejestrowałem się jako nowy  użytkownik z  nowym emailem. Dodałem nowe urządzenie w ewelinku, wcisnąłem przycisk w ewelinku przez 5 sekund i się sparowało. Teraz działa.

 

 
Dodane : 11/03/2020 10:32 am
(@plutnik)
Wpisów: 2
Świeżak
 

@adrian 

Witam.

Mam dziwny przypadek. Czy to możliwe, że na 3 sztuki kupione jedną można połączyć od ręki (ma wgrany soft 3.5) a dwa pozostałe mają wgrany softy (3.4.1.) i jak postępuje zgodnie z instrukcją aktualizacji wyskakuje mi błąd: "aktualizacja nie powiodła się ". Dramat - do szewskiej pasji mnie to doprowadzi:(

POMOCY!

 
Dodane : 22/11/2021 1:16 am
adrian
(@adrian)
Wpisów: 3981
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

@plutnik hey, przywołałeś mnie. Szczerze to ostatni raz miałem urządzenie z ewelink'iem zainstalowane z jakieś 4 lata temu. Za wyjątkiem jakiś banalnych porad typ:

  • aktualizuj jak najbliżej routera
  • spróbuj na inne sieci / routerze np. zrobionego z HotSpot'a komórki

to więcej chyba nie poradzę

pozdrawiam, adrian

 

 
Dodane : 22/11/2021 10:37 am
Strona 3 / 3
Udostępnij: