Problem z dostepem ...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

ESPEasy Problem z dostepem do UI poprzez adres IP

9 Wpisów
2 Użytkownicy
0 Likes
110 Wyświetleń
Przemo
(@przemo)
Wpisów: 17
Profesjonalista
Autor tematu
 

Cześć,

jaki czas temu na Wemos D1 wgrałem ESP Easy i do UI dostawalem sie poprzez wpisanie adresu IP do przegladarki po czym bylem przekierowywany na strone logowania. Obecnie chcialem sprawdzi konfiguracje modulu i po wprowadzeniu jego adresu IP przegladarka zamiast wyswietlić UI wyskakuje pop-up z pobieraniem pliku *.bin  Konfiguracja tego modulu byla robiona dość dawno i nie wiem czy to ja zmienilem jakieś ustawienia ktore teraz tak wplywaja na zachowanie sie modulu. Ktoś może spotkał się z podobnym zachowaniem. Dodam ze modul dziala poprawnie tzn z Domoticz wysylane komendy są odbierane i wysterowywane poprawnie. 

Ktoś może spotkał się z podobną sytuacja i wie jak dostać się do UI ESP Easy ?

 
Dodane : 29/08/2022 12:13 pm
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 746
Dyrektor
 
Dodane przez: @przemo

Ktoś może spotkał się z podobną sytuacja i wie jak dostać się do UI ESP Easy ?

pierwsze to wyczyść ciateczka, lub otwórz w innej przeglądarce. Adres ma przydzielony na stałe czy dynamicznie?

 
Dodane : 30/08/2022 8:56 am
Przemo
(@przemo)
Wpisów: 17
Profesjonalista
Autor tematu
 

Adres jest statyczny przypisywany przez rooter dla danego adresu mac. Wyczyszczenie przegladarki nic nie zmieniło.

 
Dodane : 30/08/2022 10:02 pm
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 746
Dyrektor
 

@przemo to zmień na dynamiczny, chodzi też by zmienić IP

 
Dodane : 31/08/2022 7:43 am
Przemo
(@przemo)
Wpisów: 17
Profesjonalista
Autor tematu
 

@pawell32 

Usunalem przypisanie adresu mac z rootera do ip. Wyczyscilem przegladarke i zrestartowalem ruter w raz z modulem wemos. Rooter przypisal ten sam adres ip. Po jego zaladowaniu nadal przegladarka zamiast wyswietlić UI sciaga plik *.bin. Wyglada na to ze czeka mnie przeinstalowanie softu na module i ponowna konfiguracja.

 
Dodane : 01/09/2022 10:39 am
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 746
Dyrektor
 

@przemo restartowałeś router?

otwierałeś na telefonie?

 

 
Dodane : 01/09/2022 10:55 am
Przemo
(@przemo)
Wpisów: 17
Profesjonalista
Autor tematu
 

@pawell32 tak ruter i wemos zostaly zrestartowane. Do wemos próbuje dostac sie z przegladarki na telefonie.

 
Dodane : 01/09/2022 3:52 pm
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 746
Dyrektor
 

Wgraj inną wersje bez kasowania, zachowasz config

 
Dodane : 01/09/2022 4:38 pm
Przemo
(@przemo)
Wpisów: 17
Profesjonalista
Autor tematu
 

Wgrałem nowa wersje bez kasowania wczesniejszej i nie rozwiazalo to problemu z dostepem do UI. Ostatecznie wgralem pusty plik bin załączony do softu ESPEasy i na to nowy soft i ponowna konfiguracja. Nie udało mi się też rozkminić co może być tego przyczyną.

@pawell32

Dzieki za pomoc i sugestie.

 
Dodane : 04/09/2022 3:31 pm
Udostępnij: