Asystent AI
Głowice TUYA do kot...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Głowice TUYA do kotła CO Viessmann 111

5 Wpisów
3 Użytkownicy
0 Reactions
2,411 Wyświetleń
(@pawelbiskupski)
Wpisów: 2
Świeżak
Autor tematu
Translate
English
Spanish
French
German
Italian
Portuguese
Russian
Chinese
Japanese
Korean
Arabic
Hindi
Dutch
Polish
Turkish
Vietnamese
Thai
Swedish
Danish
Finnish
Norwegian
Czech
Hungarian
Romanian
Greek
Hebrew
Indonesian
Malay
Ukrainian
Bulgarian
Croatian
Slovak
Slovenian
Serbian
Lithuanian
Latvian
Estonian

[#2031]

Cześć wszystkim ! 🙂

Szukałem i nie mogę znaleźć.

Proszę o pomoc w odpowiedzeniu na pytanie co trzeba zrobić, żeby głowice "gadały" z piecem ? Aktualnie mam bezprzewodowy czujnik SALUS, który uruchamia piec przy konkretnej temperaturze powietrza, a ręczne głowice są cały czas otwarte. Chciałbym do kaloryferów w pokojach założyć głowice tak, aby można było sterować każdym pokojem osobno.

Nie znam się, dlatego biorę wszystko na logikę B) a logika podpowiada mi, że pomiędzy głowicami tuya a kotłem CO trzeba coś jeszcze podłączyć. Główne pytanie brzmi jak należy wykonać takie cudo prawidłowo ? (nie jestem związany emocjonalnie z głowicami TUYA, mogą być inne, po uruchomieniu będę też chciał dodać to do HA. 

Dzięki serdeczne za każdą pomoc 🙂

Dodane : 22/11/2020 3:20 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5319
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
Translate
English
Spanish
French
German
Italian
Portuguese
Russian
Chinese
Japanese
Korean
Arabic
Hindi
Dutch
Polish
Turkish
Vietnamese
Thai
Swedish
Danish
Finnish
Norwegian
Czech
Hungarian
Romanian
Greek
Hebrew
Indonesian
Malay
Ukrainian
Bulgarian
Croatian
Slovak
Slovenian
Serbian
Lithuanian
Latvian
Estonian